با دو قدم ساده، به صورت رایگان حساب کاربری خود را بسازید: ۱. در نوار بالا گزینهی «ورود یا ثبتنام» را انتخاب کنید. ۲. مشخصات فردی و شماره همراهتان را وارد کنید.
۱. ورود به سایت و انتخاب شهر: پس از ورود یا ثبتنام در سایت، از بخش «انتخاب شهر» مقصد مورد نظرتان را انتخاب کنید. ۲. جستجوی اقامتگاه: اقامتگاه دلخواهتان را پیدا کنید. ۳. تعیین جزئیات سفر: در صفحهی تقویم اقامتگاه، تاریخ رفتوبرگشت و تعداد همراهان را مشخص کنید. ۴. درخواست رزرو: روی گزینهی «درخواست رزرو» کلیک کنید (در استفاده از موبایل دکمهی «درخواست رزرو» را بزنید تا تقویم اقامتگاه برای شما نمایش داده شود). ۵. منتظر تایید باشید: حداکثر تا ۳۰ دقیقه، پیامکی مبنی بر تایید یا رد درخواست برای شما ارسال میشود. ۶. پرداخت مبلغ رزرو: اگر اقامتگاه خالی باشد، لینک پرداخت برای شما ارسال میشود. همچنین میتوانید از بخش «سفرهای من» در پنل کاربری، پرداخت را انجام دهید.پس از پرداخت، رزرو شما قطعی خواهد شد!
۱. وارد صفحهی اقامتگاه مد نظرتان شوید. ۲. در قسمت «امکانات اقامتگاه»، گزینهی «مشاهده همهی امکانات» را انتخاب کنید.
۱. وارد صفحهی اقامتگاه مد نظرتان شوید. ۲. در قسمت «قوانین اقامتگاه»، موارد ذکرشده را مطالعه کنید.
۱. پیش از ثبت درخواست: پیش از ثبت درخواست یا پرداختی، در انتهای صفحهی آگهی، میتوانید لوکیشن حدودی اقامتگاه را مشاهده کنید.۲. پس از نهایی شدن رزرو: پس از پرداخت، از بخش «جزئیات رزرو» در پنل کاربری، آدرس دقیق و لوکیشن اقامتگاه برای مسیریابی در دسترس شما خواهد بود.
تایید درخواست شما، منوط به پذیرش شرایط درخواست شما از طرف میزبان است. میزبان بنا به شرایط درخواست، در راستای تایید یا رد آن اقدام میکند.همچنین شما میتوانید تا ۵ درخواست همزمان برای اقامتگاههای دیگر ثبت کنید.
با مراجعه به صفحهی «سفرهای من» وضعیت تمامی درخواستهایتان را مشاهده کنید.
۱. ثبت درخواست رزرو: ابتدا درخواست رزرو خود را ثبت کنید. ۲. تایید میزبان: پس از تایید میزبان، لینک پرداخت برای شما پیامک میشود. ۳. ورود به صفحه پرداخت: میتوانید از طریق لینک پیامک شده وارد صفحه پرداخت شوید یا از منوی بالای سایت، گزینه «سفرهای من» را انتخاب کرده و روی «پرداخت» برای رزرو مورد نظر کلیک کنید. ۴. استفاده از اعتبار کیف پول: در صفحه صورتحساب، گزینهی «اعتبار کیف پول» را فعال کنید تا از مبلغ اعتبارتان استفاده کنید. ۵. پرداخت و نهاییشدن رزرو: پس از کسر اعتبار، پرداخت را انجام دهید تا رزرو شما نهایی شود.
اگر قصد گفتگو با میزبان را دارید، بعد از ثبت درخواست رزرو، از قسمت «سفرهای من» گزینهی «چت با میزبان» را انتخاب کنید تا ارتباط شما برقرار شود.
۱. پس از نهایی شدن رزرو: بعد از پرداخت مبلغ رزرو، شماره تماس میزبان و آدرس اقامتگاه برای شما پیامک میشود. ۲. دسترسی در پنل کاربری: از بخش «سفرهای من» روی گزینه «جزئیات رزرو» کلیک کنید تا اطلاعات میزبان و آدرس اقامتگاه را ببینید. ۳. هماهنگی با میزبان: برای تحویل کلید، میتوانید مستقیماً با شماره درجشده تماس بگیرید.
به صفحهی «سفرهای من» بروید در بخش ««سایر گزینه ها» گزینهی لغو سفر رو انتخاب کرده و رزرو خود را لغو کنید اگر اقامتگاه با اطلاعات سایت مطابقت نداشت یا نظافت رعایت نشده بود، چه اقدامی کنم؟ ۱. ثبت درخواست لغو: اگر پس از تحویل اقامتگاه متوجه مغایرت شدید، حداکثر تا ۱ ساعت بعد از تحویل، وارد بخش «سفرهای من» شوید، گزینه «سایر گزینهها» را انتخاب کنید و درخواست «لغو سفر» را ثبت کنید. ۲. تماس پشتیبانی: قبل از ترک اقامتگاه، صبر کنید تا کارشناسان تیم پشتیبانی با شما تماس بگیرد و درخواست شما بررسی شود.
برای استفاده از جابجایی بیقید و شرط باید حداکثر تا 1 ساعت بعد از تحویل اقامتگاه ، با پشتیبانی تماس بگیرید.
۱. ورود به حساب کاربری: به حساب کاربری خود وارد شوید. ۲. ثبت درخواست عودت: از منوی بالای صفحه، به بخش «اطلاعات حساب کاربری» بروید و گزینه «درخواست عودت» را انتخاب کنید. ۳. وارد کردن اطلاعات بانکی و هویتی: شماره شبا و اطلاعات هویتی حساب بانکی (یا یکی از حسابهایی که از آن پرداخت کردهاید) را وارد کنید. ۴. انتظار برای واریز: پس از ثبت درخواست، مبلغ اعتبار شما صفر شده و طی ۱ تا ۲ روز کاری به حساب بانکی شما واریز میشود.
با چند قدم ساده: بالای صفحهی اصلی سایت، گزینهی «میزبان شوید» را انتخاب کنید. با مطالعهی قوانین و موافقت با موارد، مراحل ثبت اقامتگاه را به صورت کامل طی کنید. جهت تسریع روند فعالسازی اقامتگاه، موارد زیر را در نظر داشته باشید: ۱. در مرحلهی «موقعیت مکانی»، محل دقیق قرارگیری اقامتگاه را روی نقشه مشخص کنید. ۲. در مرحلهی «تصاویر»، از تمامی فضاهای داخلی و خارجی اقامتگاه (شامل پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خوابها، سرویس بهداشتی و حمام، نمای بیرونی، استخر و حیاط) تصاویر با کیفیت مطلوب بارگذاری کنید. ۳. در مرحلهی «مدارک هویتی»، تصویر کارت ملی هوشمند، رسید کارت ملی و یا صفحهی اول شناسنامه جدید را به عنوان مدارک هویتی و تصویر اصل سند ملک، اصل مبایعهنامه، اصل اجارهنامه، اصل برگه انحصار وراثت با مهر رسمی (که نام میزبان در آن ذکر شده باشد)، پروانه بهرهبرداری اقامتگاه، مجوز میراث فرهنگی و یا قبض آب، گاز و برق کاغذی یا الکترونیکی (پیامکی که سازمان مربوطه به همراه لینک پرداخت ارسال کرده است) را بارگذاری کنید.
بعد از اتمام مراحل در ۷۲ ساعت آینده، همکاران ما جهت بررسی نهایی با شما تماس میگیرند و بعد از تایید نهایی، آگهی اقامتگاه شما در سایت نمایش داده میشود.